Miten hyödyntää
julkisuusanalyysiä viestinnänmittaamisessa?
Käymme aihetta läpi Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin julkisuusanalyysin tulosten kautta.
Webinaarin agenda:
- Mikä on julkisuusanalyysi?
- Miksi organisaation johdon pitäisi olla kiinnostunut julkisuusanalyysistä?
- Miksi Trafi halusi toteuttaa julkisuusanalyysin?
- Mistä julkisuusanalyysi koostuu?
- Julkisuusanalyysin hyödyt?
Mika Roman, Liiketoimintajohtaja, STT Viestintäpalvelut
Heidi Ekdahl, Media-analyytikko, STT Viestintäpalvelut
Anna Jokela, Viestintäjohtaja, Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi

Järjestimme webinaarin toukokuussa 2016. Pääset katsomaan webinaaritallenteen täyttämällä lomakkeen.