MedianWEBI

Mikä mediaa kiinnostaa juuri nyt ja miten se voi vaikuttaa sinun organisaatioosi? Miten pitää toimia, jos joutuu yllättäen ja tahtomattaan median silmään? Entä miten median muuttuvia kiinnostuksen kohteita voi hyödyntää omassa viestinnässään?

Näihin kysymyksiin tarjoaa näkemystä STT Viestintäpalveluiden ja Framilla Finlandin maksuton webinaaritallenne. Puhujat ovat media- ja viestintäalan huippuosaajia, ja kukin tuo teemaan oman näkemyksensä.

Webinaari on nauhoitettu 8.6.2021.

stt ja framilla

  • Tilaisuuden avaa uutistoimisto STT:n vastaava päätoimittaja Minna Holopainen, joka kertoo esityksessään, mikä on uusi kiinnostava nopeassa uutisrytmissä ja miten analytiikka vaikuttaa toimituksellisiin valintoihin.
  • Median silmässä viimeisen reilun vuoden ajan on todellakin ollut Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, jonka jokaista tiedotetta on tutkittu suurennuslasin kanssa. Viestintäpäällikkö Piritta Rautavuori avaa puheenvuorossaan, miten THL on tehnyt viestintää koronapandemian hurjassa paineessa.
  • Suomen maineikkaimpiin yrityksiin kuuluva Fazer on jo vuosia pitänyt huolta, että yrityksen asiantuntijat osaavat toimia median kanssa. Viestintäjohtaja Liisa Eerola kertoo, miksi yrityksen asiantuntijoiden pitää pärjätä median silmässä.
  • Mediakentän tuntemuksella ja ajattelutavan teroittamisella parantaa merkittävästi mahdollisuuksiaan päästä mediaan omilla ehdoillaan. STT Viestintäpalveluiden kehityspäällikkö Olli Vesala tarjoaa esityksessään käytännön vinkkejä tiedottamiseen.
  • Webinaarin päätteeksi Viestintätoimisto Framillan toimitusjohtaja ja johdon valmentaja  Unna Lehtipuu pureutuu vaikuttavan ja vakuuttavan asiantuntijan ominaisuuksiin. Hän kertoo muun muassa tavoista rakentaa luottamusta ja siitä, miten voitetaan kuulijan huomio.
  • Webinaarissa esittelemme myös Framillan ja STT Viestintäpalveluiden uuden valmennuskokonaisuuden.
Lehtikuva_Jussi_Nukari-min (1)

Webinaarin esiintyjät

Katso webinaarin tallenne