Miltä tuleva viikko näyttää mediaviestinnän näkövinkkelistä? Tilaa uutiskirjeemme niin tiedät.

Mikä on Mediaviestinnän uutiskirje?

Mediaviestinnän uutiskirje on maanantaiaamuisin ilmestyvä uutiskirje, johon on koostettu menneen viikon kiinnostavimmat uutiset sekä tulevan viikon ennakkoon kuumimmat puheenaiheet. Saat uutiskirjeen suoraan sähköpostiisi. 

Uutiskirje pyrkii ennakoimaan, mitä aiheita media käsittelee uudella viikolla ja mikä on viikon ruuhkaisin päivä mediassa. Nostamme esille tulevia julkistuksia, tapahtumia ja teemapäiviä eri aihepiireistä.

Parhaan käsityksen uutiskirjeen sisällöstä saat tutustumalla tähän kesäkuussa 2022 julkaistuun Mediaviestinnän uutiskirjeeseen.

 

Mistä uutiskirjeen sisältö on peräisin?

Poimimme tiedot ensisijaisesti STT Luotsi -suunnittelutyökalusta, mutta hyödynnämme myös monia muita lähteitä.

 

Kenelle uutiskirje on suunnattu?

Tästä uutiskirjeestä on hyötyä ennen kaikkea mediaviestinnän asiantuntijalle, jonka vastuulla on tiedottaminen. Me monitoroimme puolestasi, mitä mediassa tapahtuu tulevana viikkona.

Tilaa Mediaviestinnän uutiskirje jättämällä yhteystietosi oheiseen lomakkeeseen, ole hyvä. 

Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tutustu STT:n tietosuojalausekkeeseen.

"Mediaviestinnän uutiskirje on yksi tärkeimpiä seuraamiani uutiskirjeitä, sen avulla voin palata edellisviikon uutisiin sekä valmistautua tulevan viikon puheenaiheisiin. Erittäin tiivis ja kiinnostava lukupaketti, ilmestyy riittävän usein ja on sisällöltään täyttä asiaa."

Johanna Kemppinen markkinointijohtaja, Myllyn Paras

[fa icon="quote-right"]
"Kirje on loistavasti kirjoitettu ja oikeastaan ainoa uutiskirje, jonka luen aina. Tykkään kirjoittajan tyylistä ja siitä, että kirje on aidosti uutismainen. Sen lukemalla on jo aika hyvin kärryillä, missä mennään."

Johanna Lassy viestintäpäällikkö, Y-Säätiö

[fa icon="quote-right"]
"STT:n mediaviestinnän uutiskirje on erinomainen. Se tarjoaa napakan tilannekuvan politiikasta ja taloudesta sekä katsauksen viikon tapahtumiin. Uutiskirjeen lukeminen maanantaiaamuisin on erinomainen tapa orientoitua alkavaan työviikkoon."

Anna-Maija Juuso viestintäpäällikkö, Valtion taloudellinen tutkimuskeskus VATT

[fa icon="quote-right"]
”Mediaviestinnän uutiskirje on hyvä, sopivan napakka. Tähän mennessä olen lukenut jokaisen viikkokatsauksen.”

Erkki Kostiainen viestintäjohtaja, Suomen Apteekkariliitto

[fa icon="quote-right"]