Oli niin tai näin, vaihtoehtoja ansaitun medianäkyvyyden saamiseen on lukuisia. Oppaassamme 14 viestinnän alan vaikuttajaa vastaavat, miten median kiinnostus herätetään erilaisin ja yllättävinkin keinoin.
Vastaajina mm. Kirsi Piha, Mikael Jungner, Laura Vuorio-Kuokka, Jari Lähdevuori, Ida Hakola sekä monet muut viestinnän rautaiset ammattilaiset.
HUOM. Opas on julkaistu kesäkuussa 2017.
Vaikuttajat vastasivat kolmeen kysymykseen:
1. Kerro yksi erilainen/yllättävä tapa, miten yritys saa herätettyä median kiinnostuksen.
2. Kerro esittelemästäsi tavasta yksi esimerkki.
3. Millaiset yritykset/organisaatiot voisivat hyödyntää kertomaasi tapaa parhaiten ja missä tilanteissa?
Inspiroidu ja sovella vinkkejä omaan organisaatioosi! Lataa opas täyttämällä oheinen lomake, ole hyvä.
Käsittelemme tietojasi vastuullisesti. Tutustu STT:n tietosuojalausekkeeseen.