Small-STT-Viestintapalvelut.png

Lataa tutkimusraportti: Viestinnän mittaamisen tila suomalaisissa organisaatioissa 2017

Viestinnän mittaamisen merkitys kasvaa

Miten viestinnän vaikuttavuutta mitataan liiketoimintatulosten ja
brändiarvon näkökulmasta?

viestinnan-mittaaminen-kansi-mockup.jpg

STT Viestintäpalvelut Oy, ProCom ry ja Retriever tutkivat sitä, missä määrin ja millä mittareilla viestinnän vaikuttavuutta liiketoiminnan tai organisaatioden tavoitteisiin suomalaisissa organisaatioissa mitataan. 

Tutkimuksen toteutti IROResearchOy 01/2017. Vastaajina oli yhteensä 120 viestinnän päättäjää ProCom ry:n jäsenistöstä.

Tutkimuksessa selvisi muun muassa:

  • Miten viestinnän tavoitteet ovat kytköksissä liiketoiminnan tavoitteisiin?
  • Mitä viestinnän mittareita käytetään?
  • Miten viestinnän mittaamisen vastuu ja johtaminen on toteutettu?
  • Miten mittaustuloksia hyödynnetään?
  • Millaiseksi viestinnän päättäjät arvioivat oman mittaamisosaamisensa?

Lataa raportti täyttämällä oheinen lomake, ole hyvä.

Lataa tutkimusraportti täyttämällä lomake:

Lataamalla tiedoston hyväksyt, että STT Viestintäpalvelut voi olla yhteydessä sinuun sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu rekisteriselosteeseen.